საწრეო მუშაობა მათემატიკაში
საწრეო მუშაობა
წრის სახელწოდება: ,,ნორჩი მათემატიკოსები"
მასწავლებელი: ლალი ოსიპოვი
სკოლა: სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის,ციხისძირის საჯარო სკოლა
წრის მიზანია:მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის
გაღვივება, ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება. საგაკვეთილო
პროცესში გამოვიყენებ სხვადასხვა აქტივობებს, სავარჯიშოებს, დამხმარე მასალას,
ამოცანებს და თავსატეხებს. ყურადღებას გავამახვილებ მათემატიკური უნარ-ჩვევების
(მსჯელობა, კომუნიკაცია, ამოცანების ამოხსნის უნარი) განვითარებაზე. მოსწავლეები
იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული მათემატიკური საკითხების გაღრმავებასა და
განმტკიცებაზე,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება გააუმჯობესონ ეროვნული სასწავლო
გეგმით განსაზღვრული შედეგები. მოსწავლეებს შევთავაზებ მრავალფეროვან
აქტივობებს, მეცადინეობა ხალისიანი და საინტერესო რომ გამოვიდეს. გამოვიყენებ
შემდეგ რესურსებს: დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები, მაგნიტური დაფა, მარკერი,
პროექტორი,საჩვენებული ჯოხი, მანიპულატივები, ბუკები, დავალების ბარათები,
ფერადი წებოვანი ფურცლები, შუქნიშნის ბარათები.
წრის პროგრამა
მე-4 კლასი
2019წავლო წელი, I სემესტრი
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთჯერ - ოთხშაბათს
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების
რაოდენობა |
1
|
17.01
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა.
სიგრძის საზომი ერთეულები-კილომეტრი/მილიმეტრი
|
1
|
2
|
24.01
|
მასის საზომი ერთეულები-ტონა/გრამი
|
1
|
3
|
31.01
|
მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება
|
1
|
4
|
07.02
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამოკლება
|
1
|
5
|
14.02
|
ამოცანები მრავალნიშნა რიცხვების
შეკრება-გამოკლებაზე ზოგადი უნარების გამოყენებით.
|
1
|
6
|
21.02
| ამოცანები რიცხვების გამრავლება-გაყოფაზე ზოგადი უნარების გამოყენებით. |
1
|
7
|
28.02
|
მონაცემთა ანალიზი.დიაგრამა.პიქტოგრამა;
|
1
|
8
|
07.03
|
პრიზმა,ცილინდრი,სფერო.
|
1
|
9
|
21.03
|
მრავლნიშნა რიცხვების შედარება
|
1
|
10
|
28.03
|
რიცხვის უახლოესი ათეულის, ასეულის პოვნა
|
1
|
11
|
04.04
|
1
| |
დასწრების აღრიცხვა
წრის სახელწოდება: ნორჩი მათემატიკოსები
მასწავლებელი: ლალი ოსიპოვი
N
|
გვარი
|
სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
1
| ||||
2
| ||||
3
| ||||
4
| ||||
5
| ||||
6
| ||||
7
| ||||
8
| ||||
9
| ||||
10
|
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
- დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნისგაღრმავებაში?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუარა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
---------------------------------------------------------
- იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
---------------------------------------------------------
- რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მშობლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
- დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნისგაღრმავებაში თქვენს შვილს?
---------------------------------------------------------
- საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუარა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი შვილისთვის?
---------------------------------------------------------
- იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემომოსწავლეთათვის?
---------------------------------------------------------
- რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მოგესალმებით 1 ოქტომბრიდან ოფიციალურად ფუნქციონირებას იწყებს საწრეო მუშაობა ,, ნორჩი მათემატიკოსები". საწრეო მუშაობა განკუთვნილია დაყებითი კლასის მოსწავლეებისათვის, შეხვეცრები მოეწყობა კვირაში ერთხელ, შეხვედრის ხანგრძლივობა 45 წუთი. მსურველებმა რეგისტრაციისათვის მიაკითხეთ ბიბლიოთეკას. პატივისცემით დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელი ლალი ოსიპოვი.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder